بازار سرمایه، 30 درصد سود خود را از صنعت فولاد به دست می آورد

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران (پانا) - دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت 30 درصد سود بازار سرمایه متعلق به صنعت فولاد است و امروز فولاد در آب رسانی به استان های خراسان، یزد، هزمزگان، کرمان و حتی اصفهان نقش پیدا نموده است.

بازار سرمایه، 30 درصد سود خود را از صنعت فولاد به دست می آورد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش روابط عمومی انجمن فراوریکنندگان فولاد ایران، سید رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن یاد شده در نشست تخصصی با مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت های عظیم زنجیره آهن و فولاد کشور به شیوه ویدئو کنفرانس، اضافه نمود: نقش فولاد در کشور روز به روز در حال پررنگ تر شدن است و انعکاس هنرمندانه این نقش بر عهده روابط عمومی های شرکت های معدنی و فولادی گذاشته شده است.

به گفته وی، فولاد سهم اساسی در تامین تجهیزات مربوط به سلامت و جان مردم دارد، بنابراین نشان گر آن است که فولاد در کشور نقش پر رنگی پیدا نموده و روابط عمومی های زنجیره آهن و فولاد کشور یک رسالت جمعی دارند و بر اساس همین رسالت نیازمند آن هستیم که به شکل هماهنگ و متشکل تر در توسعه سیاست های ترویجی، فرهنگ سازی و آموزشی حوزه معدن و فولاد تمرکز گردد.

خلیفه سلطانی توضیح داد: نقش فولاد در کشور روز به روز در حال پررنگ تر شدن است و انعکاس هنرمندانه این نقش بر عهده روابط عمومی های شرکت های معدنی و فولادی گذاشته شده است.

وی اضافه نمود: روابط عمومی در زنجیره فولاد یک نقش ویژه دارد که فراتر از یک بنگاه است و نگاه دقیق مدیران و کارشناسان روابط عمومی است که به این موضوع عمق می دهد و می تواند صندلی فولاد را در افکار عمومی ارتقاء دهد.

دبیر انجمن فولاد در ادامه گفت: صنعت فولاد باید رسانه ای قوی و متشکل داشته باشد و به همین دلیل نیازمند یک ارتباطات متشکل برای روابط عمومی فولاد هستیم، ضمن اینکه باید یک ساماندهی و هماهنگی در حوزه روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد شکل بگیرد تا مسائل این حوزه هماهنگ تر دنبال گردد.

براساس این گزارش، محمد سپهر مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در این نشست گفت: نمایشگاه بومی سازی که توسط انجمن فولاد و با حمایت سازمان ایمیدرو پارسال در برج میلاد راه اندازی شد، یکی از بهترین نمایشگاه ها و رویدادهایی بود که منجر به نتیجه شد و حدود 900 میلیون دلار تفاهم نامه و قرارداد در این جشنواره فولاد رقم خورد.

وی اضافه نمود:حرکت مثبت که در چارچوب بومی سازی، تاب آوری و افزایش توان تأمین داخلی است باید تداوم داشته باشد و ایمیدرو از چنین رویداد ویژه ای استقبال و حمایت خواهد نمود.

به گفته سپهر، فولاد باید صدای مشترکی داشته باشد و صندلی روابط عمومی ها باید بیشتر از نقش بنگاهی و درون شرکتی باشد.

وی خواهان هم افزایی روابط عمومی ها برای مدیریت چالش های مشترک شرکت های معدنی و فولادی شد و گفت: شرکت های معدنی و فولادی در حوزه مسوولیت اجتماعی مثل ابرپروژه های انتقال آب، نقش بسیار برجسته ای برعهده داشته اند.

سپهر توضیح داد: شرکت های فولادی دغدغه مردم را دارند و در حوزه مسوولیت اجتماعی گام های عظیمی برداشته اند و روابط عمومی های این بخش نیز باید تسهیل گر باشند و ظرفیت بسیار خوبی که از آن برخوردارند برای اطلاع رسانی اثربخش و ایجاد آرامش در بازار فولاد بکار گیرند.

فولادسازان کشور صندلی دهم دنیای را کسب نموده اند و در 10 ماهه سال جاری بیش از 25 میلیون تن شمش فولاد فراوری داشتند و در افق 1404 با دستیابی به 55 میلیون تن ظرفیت، انتظار می رود به صندلی هفتم دنیا برسیم.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12274

به "بازار سرمایه، 30 درصد سود خود را از صنعت فولاد به دست می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار سرمایه، 30 درصد سود خود را از صنعت فولاد به دست می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید