بانوان و کارگران صنعت چاپ و نشر کشور قدردانی می شوند

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران: بانوان و کارگران صنعت چاپ و نشر، پنجشنبه 12 اردیبهشت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قدردانی می شوند.

بانوان و کارگران صنعت چاپ و نشر کشور قدردانی می شوند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، احمد علم شاهی، مشاور بخش چاپ و نشر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام این مطلب گفت: صنعت چاپ و نشر نقش ارزنده ای در حفظ و نگهداری حافظه تاریخی هرملتی داشته و دارد و این مهم مدیون زحمات بی شائبه زنان ومردانی است که بی ادعا در این صنعت زحمت کشیده و می کشند.

مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد اظهار کرد: نمایشگاه کتاب به عنوان بهار کتاب وکتابخوانی هرسال فصل رویش دوباره محسوب می گردد و از این رو قصد داریم از تلاشگران و زحمتکشان این عرصه قدردانی و تجلیل کنیم.

وی توضیح داد: تقارن تولد حضرت زهرا(س) در روز زن و روز کارگر مزیت بر علت شد تا از بانوان صنعت چاپ و کارگران هنرمند این عرصه تجلیل گردد.

بنابراین گزارش سومین جشن بانوان و مراسم تجلیل از کارگران صنعت چاپ ونشر، پنجشنبه 12 اردیبهشت ساعت 17 در تالار اجتماعات بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار خواهد شد.

بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 946

به "بانوان و کارگران صنعت چاپ و نشر کشور قدردانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان و کارگران صنعت چاپ و نشر کشور قدردانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید