تاکید کمیسیون آموزش بر معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز در سال آینده

به گزارش اکسپرس بلاگ، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون تاکید شد که معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز در سال 99 استمرار پیدا کند.

تاکید کمیسیون آموزش بر معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز در سال آینده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفتگویی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه تبصره های ارجاعی لایحه بودجه سال 1399 به کمیسیون، آنالیز و نمایندگان پیشنهاداتی مطرح کردند.

میرزاده گفت: در این جلسه مقرر شد از منابع درآمدی بانک ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی برای حوزه پژوهش و حوزه نوسازی مدارس در نظر گرفته گردد.

وی اضافه کرد: سقف در نظر گرفته شده برای معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق، گاز در قوانین بودجه سنواتی همیشه به نحوی معین می شد که بیشتر مدارس، مشمول این معافیت نمی شدند، اما پیشنهاد شد که مازاد بر الگوی مصرف آن از سوی مدارس و آموزش و پرروش پرداخت گردد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس توضیح داد: در نشست عصر امروز پیشنهاد شد که معافیت های در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش برای دانشگاه فرهنگیان نیز لحاظ گردد. همچنین تاکید شد که همه مدارس مشمول مصوبه معافیت از پرداخت حامل های انرژی شوند.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 269

به "تاکید کمیسیون آموزش بر معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز در سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید کمیسیون آموزش بر معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز در سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید