تبلیغات پنهانی در اینستاگرام محدود می گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، اینستاگرام در پی تحقیقات دیده بان رقابت انگلیس، متعهد شد تبلیغات پنهان از سوی اینفلوئنسرها در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو را محدود کند.

تبلیغات پنهانی در اینستاگرام محدود می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، فیس بوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره می نماید، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی عظیم توصیف نموده است.

دیده بان رقابت انگلیس در بیانیه ای خاطرنشان کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون این که به عنوان تبلیغات معین گردد، سخت خواهد شد.

فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها استقبال کرد.

سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره این که بسیاری از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکتها را در اینستاگرام پست می نمایند بدون این که معین نمایند برای این کار پول یا مشوقهای دیگری دریافت نموده اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.

اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پستها یا خدماتی پول یا مشوقهای دیگر دریافت می نمایند، از این پس باید تایید یا فاش نمایند.

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد نمود که معین می نماید چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمی نمایند که تبلیغات ارسال می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8437

به "تبلیغات پنهانی در اینستاگرام محدود می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات پنهانی در اینستاگرام محدود می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید