توصیه اتحادیه اروپا برای استفاده از داروی ضد ابولا جهت درمان کرونا

به گزارش اکسپرس بلاگ، نهاد متولی مسائل پزشکی در اتحادیه اروپا توصیه نموده برای استفاده از یک داروی ضدویروس جهت درمان ویروس کرونا مجوز صادر گردد.

توصیه اتحادیه اروپا برای استفاده از داروی ضد ابولا جهت درمان کرونا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نهاد متولی مسائل پزشکی در اتحادیه اروپا توصیه نموده استفاده از داروی رمدسیویر برای درمان بیماری کووید-19 (کروناویروس 2019) مجاز شناخته گردد.

روزنامه دیلی میل پیش از این با اشاره به نتایج یک مطالعه جدید مدعی شده بود با تجویز به موقع داروی رمدسیویر بیماری انسداد تنفسی در میمون ها مسدود شده است.

براساس این پژوهش، مصرف داروی رمدسیویر در 6 میمون آلوده به به ویروس کرونا از بیماری شدید ریه که مسئول بسیاری از مرگ های COVID-19 است، جلوگیری کرد.

این مطالعه که در medical journal Nature منتشر شده حاکی از آن است که مصرف این دارو باید به موقع صورت پذیرد.

Remdesivir Science Gilead نخستین دارویی است که بهبودی بر اثر کرونا در آزمایشات انسانی را نشان می دهد و پیشرفت آن در مطالعات بالینی نیز از نزدیک مشاهده شده است.

در این پژوهش، 12 میمون ماکاک عمداً با کروناویروس جدید آلوده شدند و نیمی از آنها تحت درمان زودرس با رمدسیویر قرار گرفتند.

براساس این مطالعه، ماکاک هایی که داروی مذکور را دریافت نموده بودند علائمی از بیماری تنفسی نشان ندادند و به ریه ها آسیب وارد نشده بود.

انستیتو ملی سلامت آمریکا نیز به تازگی با صدور بیانیه ای اظهار داشت تحقیقات نشان می دهد که داروی رمدسیویر، مفیدترین دارو برای بیماران بستری شده در بیمارستان ها با علائم شدید بیماری است که به اکسیژن بیشتری احتیاج دارند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5132

به "توصیه اتحادیه اروپا برای استفاده از داروی ضد ابولا جهت درمان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه اتحادیه اروپا برای استفاده از داروی ضد ابولا جهت درمان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید