تور هند ارزان: بریتانیا به واکسن های کرونای چین و هند مجوز داد

به گزارش اکسپرس بلاگ، بریتانیا به واکسن های کرونای ساخت چین و هند مجوز داد و بدین ترتیب تعداد زیادی از مسافرانی که این واکسن ها را دریافت نموده اند می توانند وارد بریتانیا شوند.

تور هند ارزان: بریتانیا به واکسن های کرونای چین و هند مجوز داد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، واکسن های کرونای چین و هند از سوی بریتانیا پیروز به اخذ مجوز شدند و بدین ترتیب گردشگر ها و دانشجویان خارجی که این واکسن ها را دریافت نموده اند میتوانند وارد بریتانیا شوند.

وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی بریتانیا امروز (دوشنبه) واکسن های سینواک و سینوفارم چین و بعلاوه بهارات بیوتک را در فهرست واکسن های مجاز قرار داده است.

اکنون تمام هفت دوز کرونا که حمایت سازمان بهداشت جهانی را در اختیار دارد به وسیله بریتانیا به رسمیت شناخته خواهد شد.

پیش از بریتانیا نیز در ماه گذشته اسرتالیا تعداد واکسن های دارای مجوز را افزایش داد و آمریکا نیز خاطرنشان کرد که در ماه جاری میلادی همزمان با بازگشایی مرزهایش تمام واکسن های تایید شده از سوی سازمان بهداشت را خواهد پذیرفت.

این تصمیم بریتانیا به ده ها هزار دانشجوی چینی اجازه خواهد داد تا با استفاده از واکسن های چینی در دانشگاه های بریتانیا حاضر شوند.

این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که اکثریت دانشجویان خارجی در بریتانیا را چینی ها تشکیل داده و خانواده های آنها نیز عایدی قابل توجهی برای دانشگاه های بریتانیا به همراه خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 18396

به "تور هند ارزان: بریتانیا به واکسن های کرونای چین و هند مجوز داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: بریتانیا به واکسن های کرونای چین و هند مجوز داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید