فراوری آنزیم صنعتی توسط یک شرکت دانش بنیان

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، یک شرکت دانش بنیان مسقر در شهرک صنعتی صفادشت با اخذ تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی توانست تکنولوژی فراوری آنزیم صنعتی برای مصرف در صنایع مختلف را بدست آورد و اولین و تنها دارنده تکنولوژی این آنزیم در کشور باشد.

فراوری آنزیم صنعتی توسط یک شرکت دانش بنیان

خلج بابایی رئیس هیات مدیره این شرکت فراوری کننده آنزیم های صنعتی گفت: شرکت ما به عنوان اولین و تنها دارنده تکنولوژی فراوری آنزیم صنعتی در کشور توانسته، آنزیم های صنعتی در صنایع لبنیات، نشاسته و گلوکز، آرد و نان، چرم و نساجی، شوینده ها و دام و طیور را فراوری کند. فراوری این محصول گامی بزرگ در قطع وابستگی به واردات محصولات استراتژیک در کشور به شمار می آید.

وی در خصوص ویژگی های آنزیم های صنعتی فراوری شده در این شرکت گفت: این تکنولوژی قادر است تمامی آنزیم ها را به اشکال مختلف مایع، پودر (پودر، گرانول و پلت) و اندازه ذره ای متفاوت فراوری و عرضه کند.

وی ادامه داد: محصولات فراوریی این شرکت از نظر شاخص های کیفی و کمی (فیزیکوشیمیایی، بیوشیمیایی و میکروبی) استانداردهای مختلفی را اخذ نموده است که شامل شرایط خوب فراوری(GMP)، سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001-2015)، سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی(FSSP22000)، سیستم تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقاط بحرانی (HACCP)، سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO14001-2015)، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (ISO45001-2018)، فروش در کشورهای عضو اتحادیه اروپا(EU) و منطقه تجاری آزاد اروپا (CE)، مدیریت ایمنی، قانونی بودن و کیفیت غذا دام FAMI-QS و حلال است.

بابایی از روسیه به عنوان یکی از بازارهای صادراتی آنزیم صنعتی این شرکت یاد کرد و درباره بازارهای هدف صادراتی این محصول نیز گفت: از 6 ماه گذشته اقدامات لازم برای اخذ استانداردهای بین المللی شروع شده است و پیش بینی می کنیم که از اواخر امسال صادرات محصولات شروع گردد. با توجه به اینکه بازارهای مختلفی برای محصولات ما وجود دارد بازاریابی ها در حال اجرا است.

رئیس هیات مدیره شرکت گفت: همچنین شرکت ما دارای امکانات فراوریی با سه خط جداگانه فرمانتاسیون و بیش از 1200 متر مربع اتاق تمیز برای فراوری انواع محصولات آنزیمی و محصولات بیولوژیک است. همچنین یکی از مجهزترین آزمایشگاه های کنترل کیفی اینگونه محصولات مطابق با استاندارد ISO-17025 در اختیار مجموعه ما است.

بابایی اعلام کرد: ما تا به امروز 11 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات فراوری صنعتی برای خرید تجهیزات از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت. همچنین برای فراوری محصول دیگر نیز 15 میلیارد تومان، اعطای تسهیلات فراوری صنعتی در صندوق نوآوری و شکوفایی به این شرکت مصوب شده که در مراحل انعقاد قرارداد است.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 700

به "فراوری آنزیم صنعتی توسط یک شرکت دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری آنزیم صنعتی توسط یک شرکت دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید