خامس دیگر برای رئال مادرید بازی نخواهد کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، هافبک کلمبیایی با وجود این که رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد دیگر برای سفیدپوشان بازی نخواهد کرد و به دنبال تیم جدیدی است.

خامس دیگر برای رئال مادرید بازی نخواهد کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، بیست و یکم ژوئن 2020 رئال مادرید با نتیجه 2 بر یک رئال سوسیداد را شکست داد اما این دیدار به خاطر این که آخرین بازی خامس رودریگس برای مادرید بود به یاد آورده خواهد شد. هافبک کلمبیایی دیگر برای سفیدپوشان بازی نخواهد کرد با وجود این که تیم مادریدی هنوز در لیگ قهرمانان اروپا حاضر است و یک سال از قرارداد خامس باقی مانده است.

بازیکن مادرید پنجم ژوئیه از زین الدین زیدان خواست که برابر اتلتیک بیلبائو بازی نکند. سرمربی فرانسوی درخواست بازیکن کلمبیایی را قبول کرد اما پس از آن لحظه تصمیم گرفت دیگر خامس را فرا نخواند. اگر مادرید امشب بتواند از منچسترسیتی عبور کند هافبک کلمبیایی مجبور خواهد بود با تیم تمرین کند بدون این که شانسی برای بازی داشته باشد.

از هفته ها پیش خورخه مندس به دنبال یک تیم برای خامس است. پاری سن ژرمن، اتلتیکومادرید و آرسنال از جمله باشگاه هایی هستند که ممکن است مقصد احتمالی این بازیکن باشند. با این حال هنوز چیزی قطعی نشده است. آرسنال بیش از دیگر تیم ها به امضای قرارداد با هافبک کلمبیایی علاقه نشان داده است. مادرید بر خلاف تابستان سال گذشته که به پیشنهاد گوش نداد اکنون به همه پیشنهاد ها فکر می کند.

خامس در سال 2014 با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. او در 125 بازی 37 گل به ثمر رساند و 42 پاس گل داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6763

به "خامس دیگر برای رئال مادرید بازی نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خامس دیگر برای رئال مادرید بازی نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید