خبرنگاران رییس فدراسیون: کاراته نیازمند خانه اختصاصی است

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون کاراته، گفت: این رشته نیازمند خانه اختصاصی است و کوشش فدراسیون ایجاد این محل در استادیوم تختی است.

خبرنگاران رییس فدراسیون: کاراته نیازمند خانه اختصاصی است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سیدحسن طباطبایی امروز (چهارشنبه) در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کاراته گفت: از افرادی که در جلسه حضور دارند و آنهایی که به صورت وبینار مجمع را دنبال می نمایند تشکر می کنم که موجب پربار شدن جلسه شدند.

وی اضافه نمود: در سال 98 و 99 چند رییس جدید هیات داشتیم که باید به آنان خوش آمدگویی داشته باشم. در سال 98 یکی از مهمترین سال های تاریخ کاراته ایران را پشت سرگذاشتیم و 13 اعزام ورزشی داشتیم و باید به آن سه اردوی خارجی را اضافه کنیم که حاصل آن کسب سهمیه های المپیک بود.

طباطبایی ادامه داد: اگر اکنون رقابت نزدیکی بین ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده برای حضور در المپیک توکیو وجود دارد، این مساله نشان از قدرت کاراته ایران دارد. در بخش زنان نیز حمیده عباسعلی سهمیه المپیکی را قطع نموده و سارا بهمنیار نیز طبق اعلام فدراسیون جهانی تا به امروز سهمیه را کسب نموده و اگر قرار به برگزاری مرحله پایانی رقابت های گزینشی باشد می تواند به راحتی سهمیه را قطعی کند.

وی گفت: باید از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تشکر کنم که از ما حمایت داشتند تا اعزام ها انجام گردد. در فدراسیون، خرد جمعی با استفاده از نیروهای جوان و تحصیلنموده را در دستور کار داشتیم. در بخش سبک ها نیز نزدیک به یکصد سبک با مجوز موقت داشتیم که پرونده ها آنالیز شد تا همه چیز قانون مند باشد، چراکه آنها بازوی فنی کاراته کشور هستند.

رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: در بخش مسابقات، برنامه ریزی جدیدی انجام شد و تشکیل هیات رییسه برای سازمان لیگ موجب شد تا کار تیمی را دنبال کنیم و مسائل را به حداقل برسانیم. کوشش می کنیم با پروتکل صحیح، مسابقات، اعزام ها و برنامه های سبک ها را طی کنیم.

طباطبایی اضافه نمود: خانواده کاراته سال هاست از نداشتن خانه اختصاصی رنج می برد. باید از رئیس کمیته ملی المپیک برای اختصاص سالن در مجموعه انقلاب تشکر کنم. همچنین قرار است زمینی در استادیوم تختی به فدارسیون داده گردد تا سالن مسابقات، تمرین و خوابگاه را ایجاد کنیم.

مجمع عمومی فدراسیون کاراته به ریاست عبدالحمید احمدی معاون ورزش همگانی وزارت ورزش به صورت آنلاین برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6435

به "خبرنگاران رییس فدراسیون: کاراته نیازمند خانه اختصاصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس فدراسیون: کاراته نیازمند خانه اختصاصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید