خبرنگاران چمن نامناسب استادیوم آستارا سبب مصدومیت هفت بازیکن شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، آستارا - خبرنگاران - مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: تمرینات تیم فوتبال شهرداری در زمین چمن استادیوم وحدت این شهرستان برگزار می گردد اما نامناسب بودن آن، باعث مصدومیت هفت بازیکن شده است.

خبرنگاران چمن نامناسب استادیوم آستارا سبب مصدومیت هفت بازیکن شد

علی کارگر روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: بازیکنان تاثیرگذار شهرداری آستارا از جمله آرش افشین در چمن مصنوعی استادیوم مصدوم شده اند و اداره ورزش و جوانان به برطرف این مشکل اقدام کند.

وی بیان نمود: چمن استادیوم نیازمند شانه زنی است و چمن مصنوعی باید به طور منظم شانه زده گردد تا برای بازیکنان مشکل ایجاد نکند و اگر این کار انجام نگردد، تمرینات تیم در چمن ورزشی شهر چوبر تالش انجام خواهد شد.

کارگر اضافه کرد: موفقیت در مسابقات لیگ دسته اول کشور در اولویت برنامه هاست و تیم شهرداری با 21 امتیاز در رده پنجم جدول واقع شده است و در هفته چهاردهم مسابقات در 25 بهمن ماه مهمان تیم خیبر خرم آباد خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم گفت: بعد از افتتاح چمن استادیوم وحدت، 2 بار عملیات شانه زنی صورت گرفته و ظرف یک هفته آینده سومین مرحله انجام خواهد شد.

وحید خاصی پور اضافه کرد: هزینه هر بار شانه زنی 150 میلیون ریال از جانب اداره کل ورزش و جوانان گیلان پرداخت می گردد و سیستم گرمایشی رختکن های استادیوم نیز در حال راه اندازی است.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور 18 تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال 1400 کسب خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 11787

به "خبرنگاران چمن نامناسب استادیوم آستارا سبب مصدومیت هفت بازیکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چمن نامناسب استادیوم آستارا سبب مصدومیت هفت بازیکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید