دلایل جنجالی شدن فینال لیگ برتر فوتسال از نگاه حسین شمس

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسین شمس عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال یکی از نفراتی بود که برای تماشای بازی برگشت فینال لیگ برتر به تبریز رفت و مسابقه دو تیم مس سونگون و گیتی پسند را از نزدیک تماشا کرد؛ دیداری که با قهرمانی مس به خاتمه رسید و حواشی و جنجال بسیاری را در پی داشت.

دلایل جنجالی شدن فینال لیگ برتر فوتسال از نگاه حسین شمس

شمس که همراه با داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال روی خط برنامه تهران ورزشی آمده بود، درباره حواشی این مسابقه گفت: ابتدا باید بگویم پرهیزکار نقشی در سازمان لیگ ندارد. آقای ترابیان، کفاشیان و افتخاری هم رئیس سازمان لیگ بودند هم رئیس کمیته فوتسال. الان پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال است و در سازمان لیگ کاره ای نیست اما باید جوابگو هم باشد. فدراسیون فوتبال باید این نقیصه را رفع کند. رئیس کمیته فوتسال باید رئیس سازمان لیگ هم باشد که بتواند جوابگو باشد.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال ادامه داد: در بازی فینال باوجود ممنوعیت حضور تماشاگران در سالن، تماشاگر زیادی آمده بود که نیمکت ها را تحریک می کردند. اگر تماشاگر نمی آمد خیلی از این درگیری ها کم می شد.

شمس اعلام کرد: سالن برگزاری مسابقه در تبریز، استاندارد است که مسابقات آسیایی هم در آنجا برگزار می گردد. این سالن چهار رختکن دارد. فاصله رختکن 1 و 4 50 متر است ولی متاسفانه در این بازی رختکن 3 و 4 را به دو تیم دادند که این خودش تشنج زا است.

وی دلایل دیگر این درگیری ها را برشمرد و تاکید نمود: عوامل نیروی انتظامی را در سالن بد چیده بودند. ورود و خروج تیم ها از یک درب صورت گرفت. برگزاری این مسابقه مناسب نبود. مربیان هر دو تیم باید خودشان را بیشتر کنترل می کردند و به این آتش دامن نمی زدند. بچه ها هم به تبعیت از مربیان شلوغ کردند. کمیته انضباطی باید یکبار برای همواره کاری کند که اعضای تیم ها بترسند.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال یادآور شد: از سال گذشته این کُری ها وجود داشت و اعضای دو تیم مقابل هم قرار می گرفتند. اینها هم به حواشی دامن زد. توقع می رفت دو باشگاه عوامل خود را ممنوع المصاحبه نمایند. الان هم دارند همدیگر را متهم می نمایند که کار زیبایی نیست. اگر کمیته انضباطی یکبار برای همواره رای قاطع بدهد که همه را متنبه کند دیگر این اتفاقات نمی افتد.

شمس اضافه نمود: سال گذشته در لیگ قطر یک مربی مصری خطایی را مرتکب شد و فدراسیون فوتبال قطر متوجه شد. بلافاصله برای این مربی بلیت گرفتند، پاسپورتش را دادند و اخراجش کردند. تنبیهات انضباطی آنها وحشتناک است. ولی ما مصلحت اندیشی می کنیم و می گوییم فلانی بازیکن ملی است. آرای کمیته انضباطی باید بازدارنده باشد. امیدواریم حالا که به این اتفاق ورود نموده اند محکم برخورد نمایند.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد منتفی شدن حضور تیم ملی در تورنمنت تایلند هم گفت: در جلسه ای که چند روز پیش با ناظم الشریعه و پرهیزکار برگزار گردید، اصرار داشتیم تیم ملی به تایلند برود. اگر من - سرمربی تیم ملی- بودم به این مسابقات می رفتم. ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی استدلال کرد که چون تایلند در این تورنمنت هست شاید اتفاقاتی بیافتد که در آسیا به ضرر ما گردد. می توانستیم سه بازی خوب با اسپانیا و تایلند و لیتوانی داشته باشیم ولی ناظم الشریعه صلاح ندانست. با درایت پرهیزکار تیم ملی ب که هفته آینده تشکیل می گردد به این مسابقات اعزام می گردد و از سفر رایگان تایلند استفاده می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5334

به "دلایل جنجالی شدن فینال لیگ برتر فوتسال از نگاه حسین شمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل جنجالی شدن فینال لیگ برتر فوتسال از نگاه حسین شمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید