تور ایتالیا: روسیه 34 دیپلمات فرانسوی و 24 دیپلمات ایتالیایی را اخراج کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، وزارت خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) بیان کرد که در اقدامی تلافی جویانه 34 دیپلمات فرانسوی و 24 دیپلمات ایتالیایی را اخراج می نماید.

تور ایتالیا: روسیه 34 دیپلمات فرانسوی و 24 دیپلمات ایتالیایی را اخراج کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرانسه در ماه آوریل، 35 دیپلمات روسی را از کشورش اخراج کرد. در اواخر همان ماه، وزارت امور خارجه فرانسه پس از انجام تحقیقاتی، به این نتیجه رسید که شش دیپلمات روسی علیه منافع ملی فرانسه کار می کردند و آن ها را تحت عنوان عناصر نامطلوب از کشور اخراج کرد.

به همین دلیل، وزارت امور خارجه روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که سفیر فرانسه در روسیه امروز در رابطه با اعلام اقدامات تلافی جویانه جهت اخراج دیپلمات های روس به وزارت خارجه روسیه احضار شده است.

علاوه بر آن، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که مسکو 24 دیپلمات ایتالیایی در روسیه را در اقدامی تلافی جویانه اخراج خواهد نمود.

این وزارتخانه گفت که سفیر ایتالیا در روسیه را احضار نموده است تا پاسخ مسکو به اخراج دیپلمات های روسی از ایتالیا را اعلام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 23081

به "تور ایتالیا: روسیه 34 دیپلمات فرانسوی و 24 دیپلمات ایتالیایی را اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: روسیه 34 دیپلمات فرانسوی و 24 دیپلمات ایتالیایی را اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید