سرمایه&zwnjگذاری 6.7 میلیارد یورویی بخش خصوصی در طرح&zwnjهای آب و برق

به گزارش اکسپرس بلاگ، وزیر نیرو از جذب 6 میلیارد و 700 میلیون یورو منابع ارزی و 59 هزار میلیارد تومان از منابع بخش خصوصی برای اجرای طرح های آب و برق خبر داد.

سرمایه&zwnjگذاری 6.7 میلیارد یورویی بخش خصوصی در طرح&zwnjهای آب و برق

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در مراسم افتتاح طرح های آب رسانی به روستاها در سه استان تهران، گلستان و ایلام گفت: امروز توانسته ایم در تجهیزات منابع مالی تنوع ایجاد کنیم و با افتخار اعلام می کنیم درصد بالایی از سرمایه گذاری های طرح های وزارت نیرو از منابع غیردولتی نظیر فاینانس خارجی، وام داخلی، مشارکت فعال بخش خصوصی، منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی از محل پرداخت قبوض آب و برق توسط مصرف کنندگان تأمین شده است.

وی با بیان این که ما پیروز شدیم علاوه بر منابع دولتی مبلغ قابل توجهی از منابع بخش خصوصی را به سمت اجرای طرح های آب و برق جذب کنیم، اضافه نمود: تا به امروز 154 طرح اجرایی شده، که امروز شاهد بهره برداری از طرح آب رسانی در استان های گلستان، تهران و ایلام با سرمایه گذاری 570 میلیارد تومانی هستیم.

وزیر نیرو با بیان این که در این طرح ها به 90 روستا آب رسانی می شود، ادامه داد: جمعیتی بیش از یک صد هزار نفر از روستاییان ما در این سه استان از دسترسی به آب سالم و پایدار برای مصارف شرب و بهداشت برخوردار می شوند.

این مقام مسئول با بیان این که تا به امروز 538 روستا به آب سالم وصل شده اند، گفت: در آینده هزار و 100 روستای دیگر به شبکه آب سالم و پایدار متصل می شوند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10247

به "سرمایه&zwnjگذاری 6.7 میلیارد یورویی بخش خصوصی در طرح&zwnjهای آب و برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه&zwnjگذاری 6.7 میلیارد یورویی بخش خصوصی در طرح&zwnjهای آب و برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید