سلامت روان جامعه در دوران کرونا کنترل گردد، لزوم برنامه ریزی برای کاهش اختلافات خانوادگی و خشونت خانگی

به گزارش اکسپرس بلاگ، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر حفظ سلامت روان جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از ویروس کرونا توضیح داد: باید با برنامه ریزی مناسب و توجه به اقشار آسیب پذیر تا حد ممکن عوارض این آسیب ها را کنترل کنیم.

سلامت روان جامعه در دوران کرونا کنترل گردد، لزوم برنامه ریزی برای کاهش اختلافات خانوادگی و خشونت خانگی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران از خانه ملت، کیومرث سرمدی با اشاره به افزایش آمار آسیب های اجتماعی در دوران شیوع کرونا، گفت: تکانه شدید شیوع بیماری کرونا، آسیب های بسیار زیادی را در جامعه ایجاد نموده است. از طرفی پیشگیری از تبعات بیماری روحی و روانی ناشی از شیوع این ویروس دغدغه همه مردم است که باید با مشارکت دستگاه های متولی این آسیب ها را کاهش دهیم.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس با اشاره به آسیب های اجتماعی ناشی از در خانه ماندن متمادی افراد به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا، گفت: خانه نشینی علاوه بر افزایش بیماری روحی و روانی، تبعات مالی نیز به همراه داشته که مسائل اجتماعی را افزایش داده است.

این نماینده در مجلس با تأکید بر اینکه تا زمانی که بحران کرونا ادامه دارد، آسیب های اجتماعی کامل خود را نشان نمی دهند، توضیح داد: مسائلی مانند اختلافات خانوادگی و خشونت خانگی از جمله این عوارض است که امروزه شاهد آن هستیم و باید در جهت کاهش آن گام برداریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر حفظ سلامت روان جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از ویروس کرونا توضیح داد: باید با برنامه ریزی مناسب و توجه به اقشار آسیب پذیر تا حد ممکن عوارض این آسیب ها را کنترل کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 5506

به "سلامت روان جامعه در دوران کرونا کنترل گردد، لزوم برنامه ریزی برای کاهش اختلافات خانوادگی و خشونت خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت روان جامعه در دوران کرونا کنترل گردد، لزوم برنامه ریزی برای کاهش اختلافات خانوادگی و خشونت خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید