سنگ ماه تولد من چیست؟ (لیست سنگ های ماه تولد)

به گزارش اکسپرس بلاگ، سنگ ماه تولد هر کس تاثیری جادویی بر وی دارد. در این مطلب با سنگ مخصوص هر ماه و خواص جادویی هر سنگ برای متولدین آن ماه آشنا خواهید شد.

سنگ ماه تولد من چیست؟ (لیست سنگ های ماه تولد)

برای این که عشق بین خود و همسرتان را افزایش دهید گردن بندی از لاجورد به گردنبیاویزید، چون لاجورد عشق و دوستی را زیاد می نماید. هریک از سنگ های موجود درطبیعت خاصیتی ویژه و منحصربه فرد دارد. انرژی از امواج کیهانی عبور می نماید و بهواسطه سنگ هایی که بر گردن آویخته اید یا به نحوی با بدن شما در تماس قرار گرفته اندبه شما منتقل می گردد. علاوه براین دانشمندان بر این باورند که هر سنگ با متولد ماه خاصی ارتباط بیشتر و بهتری برقرار می نماید و می تواند برای درمان بیماری ها یا متعادل کردن قوای روحی و دماغی او مثمر ثمر باشد. به خاطر داشته باشید که برای متولدین هرماه، علاوه بر سنگ مخصوصخود او، ممکن است چندین سنگ دیگر هم مفید باشد. شما سنگ ها را چقدر می شناسید ودرباره آنها چه اطلاعاتی دارید؟ چه سنگی برای شما مفید است؟

سنگ ماه فروردین: الماس

الماس،یکی از گران بهاترین و زیباترین سنگ های موجود در طبیعت با متولدین فروردین ارتباطبیشتری برقرار می نماید. این سنگ اعتماد به نفس را افزایش می دهد و احساس شکست ناپذیری را در انسان تقویت می نماید. الماس یکی از قدیمی ترین سنگ های موجود در طبیعت است کهخاصیت تصفیه نمایندگی دارد و مخصوصا روی کارکرد کلیه ها و مثانه اثر مثبتی می گذارد.علاوه بر آن کارایی و قدرت سنگ های دیگر را هم افزایش می دهد. از قلم نیاندازید متولدهر ماهی هستید و از هر سنگی استفاده می کنید افزودن الماس به گردن بند خود را ازیاد نبرید.

سنگ متولدین اردیبهشت : زمرد

سنگ متولدینماه میانی بهار، زمرد است. زمرد از زمان خیلی دور به عنوان سنگ درمانی به کار می رفتهاست. یکی از مهم ترین ویژگی های آن این است که روح و جسم را با هم متعادل می نماید.این سنگ روی تیروئید و تصلب شرائین اثر می گذارد و در خصوص بیمارانی که پارکینسوندارند یا مبتلا به صرع هستند فرایند درمان را بهبود می بخشد. زمرد فشار خون و بیماری قلبی را نیز کنترل می نماید. در زمان های گذشته برای درمان بچه های کوچک هنگامی کهبه تب مبتلا میشدند مورد استفاده قرار می گرفته است. این سنگ ادراکات شهودی راافزایش می دهد و در ایجاد نبوغ تاثیر دارد. یوگی ها و کسانی که مدیتیشن می نماینداعتقاد دارند وقتی زمرد همراه دارند زودتر به تمرکز می رسند.

سنگ متولدین خرداد : مروارید

سنگاختصاصی متولدین خرداد ماه مروارید است. به مروارید، داروی جادویی نیز می گویند. اینسنگ روی اعصاب و کلیه عضلات اثر مثبت می گذارد و بیماری های ناشی از کمبود کلسیمرا رفع می نماید. مروارید نیروی حیات را افزایش می دهد و ضد اضطراب عمل می نماید.علاوه بر آن همراه داشتن مروارید باعث می گردد قوه ابتکار شما بهتر عمل کند و خلاقیت تانافزایش یابد.

سنگ متولدین تیر : گارنت

سنگ متولدین نخستین ماه تابستان گارنت است که بهرنگ تیره و شبیه یاقوت قرمز در طبیعت دیده می گردد. گارنت سنگ حامی مسافرینی است کهبا کشتی سفر می نمایند. این سنگ برای استحکام دیواره های سرخرگ، تقویت چشم و درمانسرطان در مراحل اولیه آن کارایی دارد. اثرات این سنگ میان زنان بیشتر نمایان می گردد.گارنت بیماری های زنانگی را بهبود می بخشد و بر درمان اختلالات قاعدگی اثر مثبت میگذارد.

سنگ ماه مرداد :پریدوت و اونیکس

پریدوتو اونیکس سنگ های متولدین مرداد ماه هستند. اونیکس سنگی شبیه عقیق است که به رنگ سیاهیافت می گردد. این سنگ برای درمان اعتیاد مورد مصرف دارد. به نظر می رسد از آن جاکه اونیکس اعتماد به نفس و دلگرمی را افزایش می دهد از گرایش افراد به سوی اعتیادمی کاهد. اونیکس روی سیاهرگ ها و مفاصل بخصوص در افرادی که که دچار نقرس هستند اثرمثبتی می گذارد و از لحاظ روانی موجب ازدیاد هماهنگی روحی انسان می گردد.

سنگ ماه شهریور : یاقوت کبود

یاقوتکبود سنگ مخصوص متولدین شهریور ماه است. این سنگ دارای خاصیت شفابخشی است و رویسلول های پوست، مو و ناخن خیلی تاثیر می گذارد. یاقوت کبود از ریزش مو جلوگیری می نمایدو سیستم عصبی را بهبود می بخشد. این سنگ درد را کاهش می دهد و برای بیماری هایمزمنی مثل روماتیسم و نقرس اثر مثبت دارد. علاوه بر آن برای درمان سرگیجه و جلوگیریاز خونریزی زخم ها به کار می رود.

سنگ متولدین مهر :مونستون و اوپال

متولدینمهرماه می توانند از سنگ های مونستون و اوپال استفاده نمایند. مونستون چندین رنگدارد. سفید مایل به آبی، مایل به سبز و مایل به صورتی آن در طبیعت یافت می گردد.سنگی است که روی اختلالات هورمونی خیلی تاثیر مثبتی دارد بخصوص شیر مادران را افزایشمی دهد. این سنگ روی تیروئید هم اثر مثبت دارد و باعث می گردد موانع احساسی شخص ازبین برود. اوپال از خانواده عقیق است و سنگی است که در کشور استرالیا به دست می آید.این سنگ روی التهابات روده و معده موثر است و بر جریان خون نیز اثر می گذارد. از اینسنگ به طلسم خوشبختی نیز یاد شده است. در گذشته مرسوم بوده که از اشخاص مبتلا به افسردگی،درخواست می کردند به اوپال سیاه نگاه نمایند چون اعتقاد داشتند این کار افسردگی آنهارا از بین می برده است.

سنگ متولدین آبان :سیترین و یاقوت قرمز

سیترین و یاقوت قرمز سنگ های متولدین این ماههستند. یاقوت قرمز برای بیماری های ویروسی و اپیدمی، همچنین درمان تب مفید است. اینسنگ بیحسی و رخوت را از بین می برد و از زایمان زودرس جلوگیری می نماید. یاقوت قرمزایمنی بدن را افزایش می دهد و از لحاظ روانی هم باعث رهایی از وابستگی های روانی می گردد.از زمان قدیم متداول بوده که به زوج های جوان توصیه می شده این سنگ را برای وفای بیشترنسبت به شریک زندگی به گردن بیاویزند.

سنگ ماه آذر :سنگ فیروزه

رسیدیم به متولدین آذرماه و سنگ فیروزه. از سنگ فیروزهبه عنوان سنگ حامی یاد شده است. معروف است که در اروپا خلبانان و مهمانداران هواپیمابرای ایمنی در سفر از فیروزه استفاده می نمایند. چون این سنگ از سقوط جلوگیری می نماید.فیروزه بر روی عملکرد نادرست کبداثر می گذارد و قدرت وسوی چشم را افزایش می دهد. فیروزه ضد افسردگی است، نشاط آور می آورد و التهباتپوستی را فرو می نشاند.

سنگ متولدین دی ماه :

نکته عجیبیاست! متولدین دی ماه سنگ مخصوص به خود ندارند اما در عوض همه سنگ ها با تمام خواص شانبرای آن ها مفید هستند. پس آزاد هستید با توجه به علاقه و تمایل تان هر سنگی را کهمی خواهید انتخاب کنید.

سنگ متولدین بهمن :آماتیست

آماتیست، سنگ کریستالی بنفشی که به اضطراب خاتمه می دهدسنگ متولدین بهمن ماه است. این سنگ ضد اضطراب و کابوس است و برای کسانی که بدخوابهستند یا مدام کابوس می بینند توصیه شده است. تجربه نشان داده است که افراد مضطربوقتی آماتیست همراه خود دارند به آرامش می رسند.

سنگ تولد اسفند :مرجان

متولدینآخرین ماه سال با مرجان پیوند برقرار می نمایند. مرجان از گیاه دریایی به دست می آیدو از رنگ قرمز پررنگ تا گلبهی و صورتی یافت می گردد. چون منشاء آن کلسیم است روی بیماریاستخوان ها بخصوص راشیتیسم تاثیر مثبت می گذارد. مرجان برای استحکام دندان ها مفیداست و انعطاف پذیری را هم تقویت می نماید. متولدین اسفندی که به راحتی نمی توانندخود را با محیط وفق دهند با همراه داشتن مرجان می توانند بر این ضعف فائق آیند.

منبع:پارسی طب

منبع: setare.com
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9341

به "سنگ ماه تولد من چیست؟ (لیست سنگ های ماه تولد)" امتیاز دهید

1 کاربر به "سنگ ماه تولد من چیست؟ (لیست سنگ های ماه تولد)" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ ماه تولد من چیست؟ (لیست سنگ های ماه تولد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید