فاوره: برای ماندن در کورس قهرمانی خیلی مهم بود که مونشن گلادباخ را شکست بدهیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند از پیروزی تیمش مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ ابراز رضایت و این برد را برای ماندن در کورس قهرمانی، مهم ارزیابی کرد.

فاوره: برای ماندن در کورس قهرمانی خیلی مهم بود که مونشن گلادباخ را شکست بدهیم

به گزارش خبرنگاران، لوسین فاوره که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست وپنجم بوندس لیگای آلمان و در استادیوم بوروسیا پارک با نتیجه 2 بر یک بر میزبان خود، بوروسیا مونشن گلادباخ غلبه کرد و به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد، پس از این بازی گفت: بازی خیلی دشواری بود و طبیعی است که مونشن گلادباخ در خانه اش این قدر خوب و البته خیلی خطرناک باشد.

سرمربی سوئیسی بوروسیا دورتموند صحبت های خود را این طور ادامه داد: آنها خیلی تأثیرگذار بازی کردند، اما ما به خوبی کنترل بازی را در دست گرفتیم. ما در نیمه اول خیلی خوب ظاهر نشدیم، اما یک بر صفر در نتیجه پیش افتادیم. سپس از روی یک ضربه کرنر گل تساوی را دریافت کردیم. در ادامه به بازی برگشتیم و نمایش فوق العاده ای را به اجرا گذاشتیم.

وی همچنین خاطر نشان کردد: ما در حمله سریع بودیم، بازیکنان بوروسیا مونشن گلادباخ را تحت فشار قرار دادیم و ضمن خلق موقعیت های زیاد، مالکیت زیادی از توپ را هم در اختیار داشتیم. برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم خیلی مهم بود این بازی را ببریم و در نهایت به نظرم ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1243

به "فاوره: برای ماندن در کورس قهرمانی خیلی مهم بود که مونشن گلادباخ را شکست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: برای ماندن در کورس قهرمانی خیلی مهم بود که مونشن گلادباخ را شکست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید