فروش هر گیگابایت اینترنت با قیمت بالاتر از 2 هزار تومان مجاز نیست

به گزارش اکسپرس بلاگ، معاون وزیر ارتباطات پس از آنالیز بسته ها و تعرفه های نو اینترنت، گفت: سقف قیمت یک گیگابایت اینترنت برای اپراتورهای ثابت 2 هزار تومان است.

فروش هر گیگابایت اینترنت با قیمت بالاتر از 2 هزار تومان مجاز نیست

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرنگاران، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان افزایش چراغ خاموش قیمت اینترنت از افزایش 2 برابر قیمت هر گیگابایت ترافیک در یکی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت خبر دادند.

میرزایی سردبیر این سوژه به خبرنگار، اخیرا قیمت یک گیگابایت ترافیک در شرکتی که از آن اینترنت می خرد 2 برابر شده است؛ پیش از این هر گیگ ترافیک در این شرکت 2 هزار تومان قیمت داشته که اکنون قیمت آن به 4 هزار تومان افزایش پیدا نموده است.

در پی ارائه گزارش های متعدد مردمی از قیمت های نو بسته های اینترنت، صادق عباسی شاهکوه رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از آنالیز بسته ها و تعرفه های نو، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات قیمت سقف فروش یک گیگابایت اینترنت برای اپراتورهای ثابت 2 هزار تومان است.

وی گفت: یک مورد ابهام در تعرفه یکی از اپراتورهای ثابت وجود داشت که بلافاصله تا تکمیل آنالیز ها برگردانده شد. بقیه تغییرات بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم بوده و تخلفی رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 22198

به "فروش هر گیگابایت اینترنت با قیمت بالاتر از 2 هزار تومان مجاز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش هر گیگابایت اینترنت با قیمت بالاتر از 2 هزار تومان مجاز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید