فضلی: نام و رسم من از ووشو است و به آن تعصب دارم، این همه تغییرات فنی در این چند سال زیبا بود

به گزارش اکسپرس بلاگ، قهرمان سابق ووشو دنیا گفت: قرار نیست دیگر در سطح ملی بازی کنم، اما نام و رسم من از ووشو است.

فضلی: نام و رسم من از ووشو است و به آن تعصب دارم، این همه تغییرات فنی در این چند سال زیبا بود

امیر فضلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص حضورش پس از مدت ها در لیگ ووشو گفت: پس از چهار سال مجدداً در رقابت های لیگ ووشو مسابقه دادم. خدا را شکر شرایط بهتر شده است و سطح مسابقات خیلی رشد داشته است. با نگاه کردن به بچه ها در اتاق گرم کردن واقعاً لذت بردم. این همه تغییرفنی در این سه، چهار سال خیلی زیبا بود و بچه ها در سطح بسیار بالایی بازی می نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که که در آخرین مصاحبه خود مدعی شده بود خیری از ووشو ندیده است، اما چه چیزی باعث بازگشت دوباره او به این رشته شد، گفت: قرار نیست دیگر در سطح ملی بازی کنم. نام و رسم من از ووشو است و اینگونه نیست که به این رشته تعصبی نداشته باشم. هر جا به من احتیاج باشد، خودم را می رسانم. سعی می کنم هیچ چیزی نگویم و هیچ کاری نکنم و سرم را پایین بندازم و کار خود را بکنم.

قهرمان سابق ووشو دنیا در خصوص اینکه چشم خود را به روی دلخوری ها بسته است، تاکید نمود: چند سالی است سبک زندگی خود را تغییر دادم و دیگر از هیچ کسی توقع ندارم و فقط خودم و خودم هستم. الان اگر به من بگویند یک تنه با تمام تیم مبارزه کنم، اگر بتوانم این کار را می کنم و اگر نتوانم این کار را نخواهم کرد. دیگر احساسی صحبت نخواهم کرد.

فضلی در خصوص ادامه فعالیتش در MMA اضافه نمود: یکی از بحث های بازگشتم به ووشو هم همین بود. با یکی از سازمان ها قرارداد داشتم و حتی تاریخ مسابقات و کارتم هم صادر شده بود، اما با شیوع کرونا مرزها بسته شد و مسابقات تعطیل و قراردادم هم کنسل شد. در حال حاضر زخم خورده کرونا هستم. بعد از این اتفاق حتی در مسابقات WWF هم در 90 کیلوگرم بازی کردم. در حال حاضر چند پیشنهاد دیگر دارم و در حال آنالیز شرایط هستم.

وی در خصوص قهرمانی اش پس از سال ها دوری از ووشو در مسابقات WWF، گفت: ماشاالله بچه ها خوب هستند و من روی تجربه خود پیروز به قهرمانی شدم. بچه ها از بدنی و کیفیت تکنیک خیلی خوب هستند.

ملی پوش سابق تیم ووشو دانشگاه آزاد در خصوص اینکه تا چه زمانی به ورزش قهرمانی ادامه خواهد داد، توضیح داد: تا زمانی که بتوانم. فعلاً که موهایم سفید شده است، اما باید بینم شرایط چگونه خواهد شد. اینگونه نیست که بگویم سال جاری هستم و سال دیگر نیستم. باید شرایط خود را ببینم و هر جا که ببینم دیگر کافی است اصلا لجبازی نخواهم کرد، اما در راهی که می روم هیچ چیزی نمی تواند جلویم را بگیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17038

به "فضلی: نام و رسم من از ووشو است و به آن تعصب دارم، این همه تغییرات فنی در این چند سال زیبا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضلی: نام و رسم من از ووشو است و به آن تعصب دارم، این همه تغییرات فنی در این چند سال زیبا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید