لایحه بودجه یکصد میلیارد تومانی سال 1401 شهرداری حسن آباد تقدیم شورا شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار حسن آباد گفت: لایحه بودجه یکصد میلیارد تومانی شهرداری تقدیم شورای اسلامی شهر شده است.

لایحه بودجه یکصد میلیارد تومانی سال 1401 شهرداری حسن آباد تقدیم شورا شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد در این خصوص اظهار کرد: بودجه شهرداری حسن آباد در دو بخش هزینه های جاری و هزینه های عمرانی جمعا به مبلغ یکصد میلیارد تومان تهیه و تنظیم شد که پس از بررسی های لازم از سوی شورای محترم تصویب و نتیجه جهت اجرا براساس مبالغ مندرج در هر یک از ردیف های هزینه و مصارف آنها طبق آئین نامه مالی شهرداری ها به این شهرداری ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: تمهیدات لازم درخصوص اجرای برنامه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی اجتماعی و… در بودجه 1401 دیده شده است و امیدواریم این لایحه طبق فرایند قانونی مورد بررسی و تصویب اعضای محترم شورای اسلامی شهر برسد.

*اختصاص 300 میلیون تومان کمک به هیئت های ورزشی

شهردار حسن آباد گفت: یکی از اولویت های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر توسعه و حمایت از برنامه های فرهنگی و ورزشی در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و تامین سلامت جسمی و روحی شهروندان است که در این راستا همواره شهرداری و شورای اسلامی شهر پیش قدم بوده و خوشبختانه قدم های خوبی در جهت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در این شهر برداشته شده و امروز شاهد آن هستیم با حمایت های شورای اسلامی شهر، شهرداری بالاترین سرانه ورزشی را در این شهر با احداث مجموعه های ورزشی و سالن های ورزشی به خود اختصاص داده و بصورت زمانبندی معین در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.

یعقوبی افزود: در سال جاری، مبلغ 300 میلیون تومان با مصوبه شورای اسلامی شهر به هیئت های ورزشی اختصاص یافت که با تایید و هماهنگی اداره ورزش شهر حسن آباد فشافویه در اختیار هیئت های ورزشی قرار گرفت.

وی در پایان از افتخار آفرینی ورزش کاران این شهر در مسابقات استانی، کشوری و… قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 20857

به "لایحه بودجه یکصد میلیارد تومانی سال 1401 شهرداری حسن آباد تقدیم شورا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه بودجه یکصد میلیارد تومانی سال 1401 شهرداری حسن آباد تقدیم شورا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید