مبارزه با کرونا با پنکه سقفی بدون تیغه!

به گزارش اکسپرس بلاگ، یک پنکه سقفی بدون تیغه با مصرف نیمی از انرژی دستگاه های مشابه قادر است علاوه بر سریعتر خنک کردن محیط، فضاهای بسته را نیز ضد عفونی کند و به مبارزه با بیماری همه گیر کرونا کمک کند.

مبارزه با کرونا با پنکه سقفی بدون تیغه!

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، یک شرکت نوع جدیدی از پنکه سقفی را عرضه کرده است که می تواند اتاق را سریعتر از پنکه های معمولی و با مصرف انرژی کمتر، خنک کند. ضمن اینکه این پنکه سقفی فضاهای بسته را ضد عفونی می کند و چون تیغه ندارد، لمس آن نیز کاملاً ایمن است.

این پنکه سقفی جدید که ورتک (Vortec) نام دارد، اتاق ها را با نصف انرژی مصرفی پنکه های دیگر، دو برابر سریعتر خنک می کند و همزمان هوای اتاق را نیز ضد عفونی می کند.

علاوه بر این دارای یک لامپ ال ای دی است که هم به عنوان یک لامپ سقفی عمل می کند و هم با مجهز بودن منتشر کننده اشعه ماوراء بنفش دارای عملکرد ضدعفونی کننده است و به طور بالقوه خطر ابتلا به بیماری های قابل انتقال از راه هوا را در فضاهای بسته کاهش می دهد.

این پنکه محصول شرکتی به همین نام یعنی Vortec است که یک شرکت زیر نظر دانشگاه فناوری نانیانگ سنگاپور(NTU) است.

این دستگاه، هوای تازه و استریل شده را کاملا در اتاق می چرخاند و به عنوان یک پنکه سقفی بدون تیغه، لمس آن حتی در بیشترین سرعت نیز کاملاً ایمن است.

از بهار امسال تقریباً همگان در جهان به نوعی در قرنطینه به سر می برند تا سرعت شیوع ویروس کرونا را کاهش دهند و همه ملزم به رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک شده اند. اما تهدید انتقال ویروس از ذرات هوا بسیاری را نگران شیوع ویروس در خانه کرده است بنابراین به نظر می رسد این پنکه سقفی و سایر محصولات مشابه در اقدامات متوقف کننده و کاهش سرعت شیوع بیماری کووید 19 موثر واقع شوند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9166

به "مبارزه با کرونا با پنکه سقفی بدون تیغه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه با کرونا با پنکه سقفی بدون تیغه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید