موج شیوع کرونا تا چه زمانی در ایران ادامه دارد ، هشدار مهم نماینده یک استان بحرانی کرونا

به گزارش اکسپرس بلاگ، یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیان نمود: درست است که بیماری کرونا بر اقتصاد تاثیر گذاشته است اما اگر اقدامات اجرا شده در مورد این بیماری انجام نمی گرفت خسران و ضررش بیشتر بود.

موج شیوع کرونا تا چه زمانی در ایران ادامه دارد ، هشدار مهم نماینده یک استان بحرانی کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی درباره تاثیر شیوع کرونا ویروس بر اقتصاد کشور و کسب و کار اقشار مختلف جامعه بیان نمود، گفت: بدیهی است بیماری که شیوع پیدا نموده قطعا تاثیراتی را بر جای خواهد گذاشت و تا زمانی که مراحل اولیه این شیوع طی نشود نمی توان به قطعیت اثراتش را برشمرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: امروز عده ای بیان می نمایند ادارات نیروهایشان را برگردانند و یا کارگاه های تولیدی کارگران را به سر کارشان فرا بخوانند؛ این کار مشکلاتی به وجود خواهد آورد که خسران و ضرر بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: حداکثر تا سرانجام فروردین این موج از شیوع ویروس کرونا در کشور ما وجود خواهد داشت.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: خوشبختانه عزم و اراده ملی و جدی برای مبارزه با کرونا در کشور به وجود آمده است و اگر همین گونه ادامه پیدا کند می توانیم هرچه زودتر به روال عادی زندگی برگردیم.

وی در مورد اقدامات انجام شده از سوی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی، بیان نمود: اقداماتی انجام شده است و مصوباتی هم صادر شد اما باید گفت این مصوبات کافی نیست .

لاهوتی یادآور شد: این تصمیمات برای یک ماه گرفته شده است و تا زمانی که پیامدها ادامه داشته باشد می تواند ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: کارگاهی که در این شرایط کارگرانش سر کار نیستند و یا به یک سوم تقلیل داده قطعا نمی تواند به تعهدات اقساطش پایبند باشد باید فکری هم روزهای بعد از بیماری کرد.

لاهوتی در سرانجام گفت: البته کارهایی که می شد در این مدت انجام داد همان هایی بود که صورت گرفت؛ اما باید برای روزهای بعداز کرونا برنامه ریزی داشته باشیم.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1171

به "موج شیوع کرونا تا چه زمانی در ایران ادامه دارد ، هشدار مهم نماینده یک استان بحرانی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج شیوع کرونا تا چه زمانی در ایران ادامه دارد ، هشدار مهم نماینده یک استان بحرانی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید