هاشمی: ایران پتانسیل مدال آوری بالایی دارد، ترکمنستان سنگ تمام گذاشت

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کاروان پتانسیل خوبی برای مدال آوری در بازی ای داخل سالن آسیا دارد، اما باید منتظر شروع رقابت رشته های مدال آور باشیم.

هاشمی: ایران پتانسیل مدال آوری بالایی دارد، ترکمنستان سنگ تمام گذاشت

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ترکمنستان، کیومرث هاشمی که برای تماشای ملاقات دو تیم فوتسال ایران و تاهیتی در سالن حاضر شده بود، در خصوص شرایط کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا گفت: هنوز برای قضاوت زود است، با این حال ایران پتانسل خوبی در مدال آوری دارد. رقابت رشته های مدال آور ما شروع نشده، از این رو باید منتظر شروع رقابت آن رشته ها باشیم. ان شالله ورزشکاران و کادر فنی کوشش می نمایند که نتایج خوبی بگیرند.

وی درباره افتتاحیه بازی های داخل سالن آسیا گفت: در این برهه از زمان ورزش یکی از شاخص های توسعه پایدار برای هر کشوری محسوب می گردد . البته ورزش برای ترکمنستان شاخص اصلی است و از این رو بر روی آن سرمایه گذاری نموده است.

هاشمی ادامه داد: من برگزاری چند المپیک و بازی های آسیایی را مشاهده نموده ام، اما باید بگویم واقعا ترکمنستان سنگ تمام گذاشته است. تنها نقطه ضعف ترکمنستان این است که شرایط باید به گونه ای باشد که توریست وارد این کشور گردد. قطعاً در چشم اندازش حل این مسئله تعریف شده است. وقتی چنین دهکده ای ساخته اند، قطعا در فکر میزبانی رویدادهای مهمتری هستند و می توانند بازی های المپیک را هم میزبانی نمایند.

رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه گفت: از خانواده شهید حججی که نام کاروان مزین به اسم این شهید است، بابت پیامی که ارسال کردند، تشکر می کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 898

به "هاشمی: ایران پتانسیل مدال آوری بالایی دارد، ترکمنستان سنگ تمام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: ایران پتانسیل مدال آوری بالایی دارد، ترکمنستان سنگ تمام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید