هنر به توسعه دیپلماسی می آید

به گزارش اکسپرس بلاگ، ای کاوا، سفیر ژاپن در تهران از نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان که به همت مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران در خانه هنرمندان برگزار شده است بازدید کرد.

هنر به توسعه دیپلماسی می آید

به گزارش خبرنگار شهر، ای کاوا درباره بازدید از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نشان می دهد که تهران از منظر کنونی و قدیمی بسیار خاص است و سطح هنرمندان ایرانی بسیار بالاست.

او با اشاره به اینکه هنرمندان به موضوع شهری خیلی جدی پرداختند، اعلام نمود: به خاطر اینکه این نمایشگاه به دلیل کرونا یک روز زودتر به سرانجام می رسد امروز از نمایشگاه بازدید کردم.

سفیر ژاپن گفت: هنر نقاشی در ژاپن خیلی معروف است اما با دیدن آثار در این نمایشگاه متوجه شدم هنرمندان تهران در مورد موضوع شهری خیلی جدی هستند و نظرات خاصی دارند.

او ادامه داد: به خصوص در موضوع ویروس کرونا که به هم ژاپن هم ایران مربوط است توجه هنرمندان با رویکرد مردم بسیار جالب بود.

سفیر ژاپن گفت: ژاپن و ایران هر دو به صورت جداگانه برای حل موضوع کرونا تلاش می کنند و آثار هنری با دیدگاه هنرمندان و مردم برای تفاهم متقابل خیلی مفید و موثر است.

او ادامه داد:این نوع هنر برای تقابل دو کشور خیلی مهم است. از این هنر می توان برای گسترش دیپلماسی بین دو کشور استفاده کرد.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 10080

به "هنر به توسعه دیپلماسی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر به توسعه دیپلماسی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید