واکنش بانوان فوتسالیست به اظهارات وحید شمسایی

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال زنان ایران 22 اردیبهشت 1397 برای دومین دوره پیاپی قهرمان جام ملت های زنان آسیا شد، در پی این قهرمانی مقرر شد 22 میلیون تومان به عنوان پاداش به ملی پوشان و کادر فنی پرداخت گردد.

واکنش بانوان فوتسالیست به اظهارات وحید شمسایی

پس از حدود سه سال تأخیر و وعده های فراوان، 28 فروردین ماه جاری این پاداش با کسر مالیات، 19 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت شده است که با دلخوری برخی ملی پوشان همراه شد.

وحید شمسایی بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران و سرمربی - بازیکن تیم گیتی پسند در تازه ترین اظهار نظرش پس از کسر مالیات از پاداش قهرمانی 2018 تیم ملی فوتسال زنان گفته بود: به بانوان فوتسالیست خسته نباشید عرض می کنم اما بهتر بود آن ها از رئیس جدید حمایت و تشکر می کردند، فردی جدید وارد فدراسیون شده و کمتر از پنجاه روز به قول خود عمل نموده، با توجه به اینکه سه سال از این موضوع می گذرد کار فدراسیون جدید باید مورد حمایت قرار می گرفت و امیدوارم فدراسیون از فوتسال بانوان حمایت ویژه ای انجام دهد تا باز هم شاهد افتخار آفرینی آنان باشیم.

این اظهارات شمسایی واکنش برخی از بانوان فوتسالیست را به همراه داشت.

مهسا کمالی با انتشار پیامی نوشت: آقای شمسایی شما از قراردادهای میلیاردی مالیات خود را کم می کنید؟ از پاداش پیروزی هایتان چطور؟ من اگر جای شما بودم حتماً تشکر می کردم. لباس مارک شما برابر است با حقوق یک فصل بسیاری از بانوان فوتسالیست.

نسترن مقیمی دیگر ملی پوش والیبال بانوان هم در واکنش به چنین اظهاراتی نوشت: آقای شمسایی شما دو بار درباره فوتسال بانوان نظر دادید هر دوبار هم منفی بود. اگر حمایت نمی کنید قبول اما حداقل واقع بین باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13531

به "واکنش بانوان فوتسالیست به اظهارات وحید شمسایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بانوان فوتسالیست به اظهارات وحید شمسایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید