پاکسازی به سبک یوتیوب ، حذف 58 میلیون ویدیو مخرب طی 3 ماه

به گزارش اکسپرس بلاگ، یوتیوب این روزها قوی تر از هر زمان دیگری در راستای حذف ویدیوهای مخرب فعالیت می نماید و این فعالیت در سه ماهه اخیر رکورد زده است.

پاکسازی به سبک یوتیوب ، حذف 58 میلیون ویدیو مخرب طی 3 ماه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یوتیوب ویدیوهای پرشماری را که محتواهای مخرب و خطرناک داشتند حذف نموده و پیروز شده در این زمینه رکورد دار گردد.

نکته مثبت این است که یوتیوب وعده داده که به زودی سرعت حذف ویدیوهای خود را چندین برابر خواهد نمود. این پلتفرم ویدئوی اجتماعی اعلام نموده که از ماه ژوئیه تا سپتامبر 58 میلیون ویدیو را به دلیل نقض دستورالعملهای مهم و قوانین خود حذف نموده است. این موضوع شامل حذف 7.8 میلیون ویدیو فردی همراه با فیلم های متفرقه از بیش از 1.6 میلیون کانال است. یوتیوب بعلاوه اعلام نمود که بیش از 224 میلیون نظر را در طول سه ماه گذشته حذف نموده است.

این شرکت در یک پست وبلاگ نوشته است: ما در مبارزه علیه کاربران منفی در پلتفرم خود بسیار پیروز عمل کردیم و در تلاشیم تا هر نوع محتوای منفی را هرچه سریعتر حذف کنیم. ما می دانیم که باید کارهای بیشتری انجام گردد و در حال سرمایه گذاری در حوزه استخدام نیروها و به کارگیری فناوری هایی هستیم تا هر چه سریعتر محتواهای ناقض قوانین را حذف کنیم.

پلتفرم ویدیویی یوتیوب که متعلق به گوگل است بیش از 90 درصد از کانال های ویدیویی را در خود جا داده است. بر اساس گزارش یوتیوب، 10.2 درصد از ویدیوهای حذف شده بر اساس نقض قوانین ایمنی بچه ها حذف شده است.

یوتیوب برای حذف این محتواها از سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی و البته اپراتورهای انسانی استفاده می نماید. این شرکت اعلام نموده که 74.5 درصد از فیلم هایی که به وسیله سیستم اتوماتیک یوتیوب حذف شده پیش از آنکه حتی کامنت بگیرد پاک شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 26499

به "پاکسازی به سبک یوتیوب ، حذف 58 میلیون ویدیو مخرب طی 3 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی به سبک یوتیوب ، حذف 58 میلیون ویدیو مخرب طی 3 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید