چگونه همه گیری کرونا 10.9 میلیارد دلار سود تقدیم صنعت بازی آمریکا کرد؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، بر اساس اطلاعاتی جدید آمریکایی ها طی سه ماهه نخست امسال میلادی رکورد جدیدی در مورد هزینه بازی در سطح دنیا ثبت کردند. درواقع به نظر می رسد روز های کرونایی برای آمریکایی ها تا حد زیادی با بازی های کامپیوتری گذشته است.

چگونه همه گیری کرونا 10.9 میلیارد دلار سود تقدیم صنعت بازی آمریکا کرد؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تحلیلگران بازار بازی های کامپیوتری معتقدند مصرف نمایندگان آمریکایی طی سه ماه گذشته بیشترین هزینه ها را صرف بازی و سرگرمی نموده اند و برای بازی های ویدئویی رقم 10.9 میلیارد دلار خرج کردند. این ارقام، حدود 9 درصد از سال گذشته بیشتر است. افزون بر این ها، ارقام مذکور مرتبط به دوره ژانویه تا مارس است. به این معنی که ممکن است این رکورد در ماه های آینده روندی نزولی داشته باشد.

بدیهی است، رویداد اصلی در پشت این سود خیره نماینده، همه گیری کرونا بود که از اواخر ژانویه وارد ایالات متحده شد و از اواسط ماه مارس تا به امروز عموم مردم را در داخل خانه و در قرنطینه نگه داشته است. براساس مطالعات NPD، عناوین برتر شامل Animal Crossing: New Horizons، Call of Duty: Modern Warfare، Doom Eternal، Dragon Ball Z: Kakarot، Fortnite، Grand Theft Auto V.، Minecraft، MLB The Show 20 و NBA 2K20 است.

از طرف دیگر بازار کنسول، نینتندو بزرگترین برنده این فروش بود. در بخش فروش نیز سخت افزار در کل با 770 میلیون دلار در صدر بود. در حالی که تعداد معدودی از افراد احتمالاً کنسول های پلی استیشن یا ایکس باکس خود را با نسل جدیدی از دستگاه های جدید فصل پاییز جایگزین می نمایند و همین موضوع نیز احتمال سود بالای بعدی را در این بخش تضمین می نمایند، اما به نظر می رسد همه گیری کرونا خدمت بزرگی به بخش فروش طی سه ماهه نخست امسال نموده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: انتخاب
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3855

به "چگونه همه گیری کرونا 10.9 میلیارد دلار سود تقدیم صنعت بازی آمریکا کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه همه گیری کرونا 10.9 میلیارد دلار سود تقدیم صنعت بازی آمریکا کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید