کرونا، اصلی ترین عامل مرگ ومیر پلیس های آمریکا در سال 2021

به گزارش اکسپرس بلاگ، آمارها نشان می دهد، در سال میلادی جاری 120 نیروی پلیس آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و این بیماری، اصلی ترین عامل مرگ ومیر نیروی پلیس این کشور در سال 2021 بوده است.

کرونا، اصلی ترین عامل مرگ ومیر پلیس های آمریکا در سال 2021

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با افزایش موارد ابتلا و بستری شدن بیماران کرونایی در سراسر استان متحده، دست کم 29 مامور پلیس فلوریدا هم به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

بر اساس آماری که وزارت بهداشت آمریکا منتشر کرده، در استان فلوریدا 16 هزار و 457 نفر به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده اند که بالاترین آمار در تمام استان های آمریکا به تعداد می آید. پس از آن استان تگزاس واقع شده است.

به نوشته وبگاه خبری هیل، طبق گزارش Officer Down Memorial Page موسسه ای که در پایگاه اینترنتی خود مرگ و میر در بین نیروهای پلیس را ثبت می کند، کرونا، عامل اصلی مرگ و میر در میان نیروهای پلیس آمریکا در سال 2021 ذکر شده که تا به امروز جان حداقل 120 مامور پلیس را در سراسر آمریکا گرفته است.

طبق گزارش ها، فرایند بستری در سرتاسر آمریکا طی دو ماه گذشته با افزایش 500 درصدی همراه بوده است که این فرایند به خصوص در استان های جنوبی آمریکا بیشتر است جایی که تخت های آی سی یو مملو از بیمار بوده و نرخ واکسیناسیون هم در آنجا پایین است و مخالفت سیاسی گسترده ای با اقدامات بهداشتی عمومی نظیر ضرورت استفاده از ماسک وجود دارد.

آنتونی فائوچی مشاور ارشد پزشکی کاخ سفید روز یکشنبه گفت افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و رکود نرخ واکسیناسیون در بخش هایی از ایالات متحده می تواند منجر به 100 هزار مرگ نو بر اثر ابتلا به کرونا تا ماه دسامبر (سه ماه دیگر) شود.

آمریکا از زمان آغاز همه گیری در صدر جدول مجموع ابتلا و فوتی در بین کشورهای کرونازده جهان واقع شده است و گرچه با روی کار آمدن دولت نو و در پی واکسیناسیون گسترده آمار مبتلایان و قربانیان آمریکا رو به کاهش گذاشته بود اما در هفته های اخیر و در پی شیوع گسترده کرونای دلتا این کشور بار دیگر با خیزش ابتلا و فوتی و همچنین موارد بستری روبرو شده است. این در حالی است که افشای پنهانکاری ها در بیان آمار واقعی مرتبط با کرونا هم اخیراً در آمریکا خبرساز شده است.

نگاهی به آمارهای مرگ و میر سالانه در آمریکا و مقایسه آن ها در چند سال گذشته، نشان دهنده تلاش دولت این کشور برای مخفی کردن آمار واقعی قربانیان کروناست. (جزئیات بیشتر)

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد آمریکا در ارائه آمار دقیق صادق نبوده است. در یکی از نوترین افشاگری ها، کتی هوکول فرماندار نو نیویورک در آخرین بروزرسانی آمار مرگ و میر کووید 19 در نیویورک، تعداد 12 هزار فوتی ناشی از کرونا را به آمار قبلی افزود و افزود مانند فرماندار قبلی بر مرگ و میر در خانه سالمندان سرپوش نخواهد گذاشت.

طبق نوترین آمار و ارقام پایگاه اطلاع رسانی worldometers، آمریکا تا به امروز مجموع 656 هزار و 393 فوتی و 39 میلیون و 946 هزار و 708 مبتلا را ثبت کرده است.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16447

به "کرونا، اصلی ترین عامل مرگ ومیر پلیس های آمریکا در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، اصلی ترین عامل مرگ ومیر پلیس های آمریکا در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید