کرونا تعداد مشترکین 5G را بیشتر می نماید

به گزارش اکسپرس بلاگ، اریکسون روز دوشنبه خاطرنشان کرد که انتظارات خود در خصوص تعداد مشترکین اینترنت 5G جهان تا سال 2025 را به خاطر همه گیری کرونا افزایش داده است. این شرکت قبلا پیش بینی نموده بود که تعداد مشترکین شبکه 5G تا سال 2025 حدودا 2.6 میلیارد نفر باشد، اما حالا می گوید به خاطر همه گیری کرونا تعداد مشترکین به 2.8 میلیارد نفر خواهد رسید.

کرونا تعداد مشترکین 5G را بیشتر می نماید

بخش تجهیزات مخابراتی یکی از معدود صنعت هایی است که با وجود بحران کرونا افزایش تقاضا را تجربه می نماید. دلیل این امر افزایش دورکاری مردم به خاطر جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 و پیروی از قوانین قرنطینه بوده است.

Patrik Cerwall، مدیر بازاریابی استراتژیک اریکسون می گوید این شرکت پیش بینی های خود در خصوص تعداد مشترکین شبکه 5G در امسال میلادی را هم بالا خواهد برد، ولی از بیان جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری کرد. او که در یک کنفرانس ویدیویی سخنرانی می کرد، گفت: تا سال 2025، 2.8 میلیارد مشترک 5G خواهیم داشت.

اریکسون برای عقد قرارداد با اپراتورهای مخابراتی جهان جهت تامین تجهیزات 5G، با شرکت هایی مثل نوکیا و هواوی رقابت می نماید. این شرکت سوئدی نوامبر سال گذشته میلادی اعلام نموده بود که مهاجرت به شبکه 5G با سرعت بسیار بیشتری نسبت به شبکه LTE رخ خواهد داد و 29 درصد از مشترکین اینترنت موبایلی در سال 2025، مشترک اینترنت 5G خواهند بود.

نسل جدید اینترنت موبایل سرعت دانلود و آپلود بیشتر و همچنین پوشش دهی گسترده تری را به ارمغان می آورد.

منبع : دیجیاتو

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: آی تابناک
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3712

به "کرونا تعداد مشترکین 5G را بیشتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا تعداد مشترکین 5G را بیشتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید