گلکسی زد فلیپ 3 در نهایت سرعت شارژ نسبتا چشمگیری خواهد داشت

به گزارش اکسپرس بلاگ، این طور که به نظر می رسد، برخلاف آنچه که تا به امروز منتشر شده گویا سرعت شارژ گوشی گلکسی زد فلیپ 3 بیشتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می کردیم.

گلکسی زد فلیپ 3 در نهایت سرعت شارژ نسبتا چشمگیری خواهد داشت

سامسونگ میخواهد حدود 10 روز دیگر (11 آگوست - 20 مرداد) از گوشی گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کند (البته این گوشی در رویداد آنپکد پیش رو تنها نیست). تا به این لحظه در رابطه با این محصول اطلاعات زیادی منتشر شد که به لطف آن ها توانستیم به بخش عظیمی از جزئیات پیرامون آن دسترسی داشته باشیم. اما لازم به یادآوری است مادامی که خود سامسونگ اطلاعاتی را در این زمینه به صورت رسمی منتشر نکند، نمی توانیم به طور حتم به آنچه که گفته شده اعتماد کنیم.

البته بعید به نظر می رسد خبرهایی که تا به امروز راجع به گلکسی زد فلیپ می شنیدیم درست از آب در نیایند. سامسونگ هم به احتمال بسیار فراوان چیز خاصی برای نمایش نخواهد داشت و باید تقریبا بپذیریم آنچه که می دانیم حقیقت هستند. اما یک موضوع وجود دارد که اولین بار در ماه مه سال جاری در رابطه با آن شنیدیم و هفته گذشته هم تأیید شد که به نظر می رسد کاملا اشتباه بوده است!

در رابطه با سرعت شارژری صحبت می کنیم که قرار است گلکسی زد فلیپ 3 با پشتیبانی از آن راهی بازار گردد. پیش تر شنیده بودیم این شارژر 15 واتی خواهد بود اما به نظر می رسد این موضوع یک اشتباه بوده است. البته نمی توانیم بگوییم خبرهای اخیر کاملا اشتباه بوده اند چون باز هم این احتمال وجود دارد که درون بسته بندی استاندارد این محصول، همان شارژر 15 واتی را ببینیم.

سرعت شارژر گلکسی زد فلیپ 3 با شارژر گلکسی زد فولد 3 برابر خواهد بود

اگر بخواهیم به خبری که به تازگی منتشر شده استناد کنیم، باید بگوییم این احتمال وجود دارد که سامسونگ پشتیبانی از شارژر 25 واتی را به این گوشی آورده باشد. بدین ترتیب نماینده تاشوی سامسونگ از این حیث با گوشی های قدری چون گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فولد 2 سال گذشته و گلکسی S21 اولترا برابر خواهد بود چون این گوشی ها هم از شارژر 25 واتی پشتیبانی می نمایند. در عین حال این گوشی به نسبت مدل سال گذشته پیشرفت چشمگیری خواهد داشت چرا که شرکت کره ای زد فلیپ 5G را با شارژر 15 واتی راهی بازار نموده بود.

همان طور که به احتمال زیاد می دانید، این روزها سرعت شارژر گوشی ها با پیشرفت عجیبی روبه رو بوده و شاهد این هستیم که حتی بعضی از شرکت ها شارژرهایی با سرعت 120 وات را هم رسما راهی بازار نموده اند. با این حال از 15 وات گرفته تا 30، 33، 45، 50، 65 و…، هستند شارژرهایی که توانایی بسیار بالایی در این زمینه دارند. مثلا شارژر 65 واتی وان پلاس 9 که می تواند یک گوشی با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان کمتر از 1 ساعت شارژ کند.

گلکسی S20 اولترا از سال گذشته با شارژر 45 واتی سامسونگ راهی بازار شده بود اما با توجه به تست های اجرا شده، دیدیم که در نهایت سرعت شارژ این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خیلی با شارژ آن با شارژر 25 واتی تفاوتی نداشت. احتمالا به همین دلیل هم هست که شرکت کره ای تصمیم گرفت دیگر با اعداد بازی نکند و گوشی های جدیدش را با پشتیبانی از همان شارژر 25 واتی عرضه کند.

باتری کوچکی که به سرعت شارژ می گردد!

برگردیم به اصل ماجرا یعنی گلکسی زد فلیپ 3 که به احتمال زیاد به جای شارژر 15 واتی، شارژری 25 واتی خواهد داشت. این یعنی سرعت شارژ این گوشی شگفت انگیز خواهد بود چرا که کاربران گلکسی S20 اولترا می توانند باتری پرحجم آن را در مدت زمان حدود 1 ساعت با شارژر 25 واتی شارژ نمایند. حال تصور کنید گلکسی زد فلیپ 3 با باتری 3300 میلی آمپر ساعتی در چه مدت زمانی می تواند شارژ گردد؟

همان طور که می دانید، این گوشی هم قرار است از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد که در نسل گذشته آن هم شاهد منبع تغذیه مشابهی بودیم. سامسونگ مجبور بود برای باریک نگه داشتن گوشی، از باتری کوچکی استفاده کند در غیر این صورت همه ما می دانیم یک محصول 6.7 اینچی با نمایشگر 120 هرتزی قطعا نمی تواند با یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی احتیاج کاربران را رفع کند. اما برای به دست آوردن یک چیز مثبت، شرکت کره ای باید چیزی را فدا می کرد. هرچند اگر شارژر این گوشی واقعا 25 واتی باشد، می توان تا حد زیادی از ضعف آن در زمینه باتری چشم پوشی کرد.

بسیاری از کاربران ممکن است با خود بگویند اینکه سرعت شارژر 15 واتی است یا 25 وات خیلی اهمیت ندارد، اینکه آیا درون بسته بندی گلکسی زد فلیپ 3 به آن دسترسی خواهند داشت چیزی است که از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است و باید بگوییم بعید به نظر می رسد سامسونگ این اشتباه را انجام دهد. یک علت عظیم، منطقی و قانع نماینده ای که وجود دارد این است که گوشی های تاشو همین حالا هم به خاطر ریسکی که خرید آن ها در پی دارد و به این خاطر که فناوری آن تازه در ابتدای جهت واقع شده است، هواداران زیادی ندارند و کاربران در خرید آن ها خیلی عجول نیستند و ترجیح می دهند فعلا گوشی هایی با طراحی معمولی را خریداری نمایند. حال سامسونگ اگر بخواهد شارژر را هم از درون جعبه آن ها حذف کند، در واقع خود عاملی برای دفع مشتری خواهد بود.

البته گلکسی زد فلیپ 3 از خیلی جهات ارزش خرید بیشتری به نسبت نسل گذشته خواهد داشت که از جمله این موارد می توان به نمایشگر 120 هرتزی، پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون 888، نمایشگر ثانویه عظیم تر (از 1.1 به 1.9)، مقاومت در برابر نفوذ آب، بهبود نمایشگر UTG و افزایش مقاومت آن، پوشش پنل پشتی با شیشه بسیار باکیفیت گوریلاگلس Victus، رنگ بندی های زیبا و مجذوب کننده و بسیاری جنبه های دیگر اشاره نمود. مهم تر از همه اینکه تمام مزیت های گفته شده را به احتمال بسیار فراوان با 20 درصد قیمت کمتر به نسبت قبل می توانید در اختیار داشته باشید.

با توجه به آخرین خبرهای منتشر شده پیرامون گلکسی زد فلیپ 3، سامسونگ احتمالا این محصول را با 8 گیگابایت حافظه رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد نمود. بعلاوه دو دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و فوق عریض هم روی پنل پشتی آن و در کنار نمایشگر ثانویه حضور خواهند داشت و دوربین سلفی تعبیه شده روی نمایشگر تاشو هم 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

اگر تمام آنچه که پیرامون این گوشی گفته شده حقیقت داشته باشند، قطعا پرداخت 1000 دلار برای آن منطقی خواهد بود. البته باز هم این بستگی به احتیاج و سلیقه شما دارد که چه محصولی و در چه شکلی می تواند به برترین شکل ممکن احتیاج شما را رفع کند.

منبع: PhoneArena

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 15736

به "گلکسی زد فلیپ 3 در نهایت سرعت شارژ نسبتا چشمگیری خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فلیپ 3 در نهایت سرعت شارژ نسبتا چشمگیری خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید