این کرم صدپا برای در امان ماندن از شکارچیان خود و ترساندن آنها خود را به شکل ددپول یا جمجمه ای با دو چشم درشت درمی آورد!

به گزارش اکسپرس بلاگ، استتار جانداران یا ایجاد ویژگی های ظاهری که باعث در امان ماندنشان از شکارچیان می شوند، گاهی بسیار عجیب می شوند و آدم درمی ماند که چه سیر تکاملی برای ایجاد هر یک از آنها طی شده است.

این کرم صدپا برای در امان ماندن از شکارچیان خود و ترساندن آنها خود را به شکل ددپول یا جمجمه ای با دو چشم درشت درمی آورد!

یکی از عجیب ترین از مکانیسم ها را یک کرم صدپای خاص دارد. این کرم در مناطق زیراستوایی وسیعی از نوی سات ویلز تا کویینز لند و گینه نو زیست می نماید.

هر وقت دچار خطر گردد، قسمت پشتی اش را به بالا انحنا می دهد تا قسمت های از بدنش که شکل ظاهری شان شبیه یک جفت چشم عظیم و دو ردیف دندان هستند، ظاهر گردد!

این ظاهر تا حد زیادی شبیه کاراکتر ددپول است!

این طوری شکارگر یک لحظه درنگ می نماید و اگر حتی هم نترسد، فرصت برای گریز کرم صدپا ایجاد می گردد.

جالب است که تا وقتی که کرم در پوستش انقباض ایجاد نکند، این خطوط پوستی روی بدنش دیده نمی شوند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13252

به "این کرم صدپا برای در امان ماندن از شکارچیان خود و ترساندن آنها خود را به شکل ددپول یا جمجمه ای با دو چشم درشت درمی آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کرم صدپا برای در امان ماندن از شکارچیان خود و ترساندن آنها خود را به شکل ددپول یا جمجمه ای با دو چشم درشت درمی آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید