روشن شدن پوست تنها با یک لیوان چای سبز

به گزارش اکسپرس بلاگ، چای سبز دارای آنتی اکسیدان است بنابراین برای بدن مزایای زیادی دارد حتی می تواند آکنه را درمان کند. این چای یکی از طبیعی ترین راه ها برای روشن سازی پوست شما است.

روشن شدن پوست تنها با یک لیوان چای سبز

چای سبز علاوه بر خواص درمانی که دارد، خواص مراقبتی بسیاری هم برای پوست و مو دارد. برای افزایش زیبایی تان، می توانید از چای سبز در ماسک های زیبایی خود بهره ببرید. بعلاوه روزانه چند استکان از این نوشیدنی محبوب بنوشید. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع روشن شدن پوست با چای سبز می پردازیم.

روشن شدن پوست با چای سبز

  • اگر از چای سیاه استفاده می کنید آن را به چای سبز تغییر دهید.
  • اگر به طور منظم از آن استفاده گردد، تاثیرات بهتری خواهد گذاشت. بعد از نوشیدن چای سبز، تفاله های آن را از قوری یا چای کیسه ای خود بردارید و مقداری عسل به آن بیفزایید. سپس این مخلوط را به مدت ده دقیقه روی پوست تمیز خود قرار دهید.
  • چای سبز را به صورت خود بپاشید. اجازه دهید چای سرد گردد سپس در سینک صورت خود را خم نموده و چای سبز را به صورت خود بپاشید.
  • اگر به مهمانی دعوت شدید و باید سریعا پوست خود را بازسازی کنید. چای سبز کیسه ای را درون آب جوش قرار داده سپس چای کیسه ای را به تمام صورت خود بمالید. این کار را تا زمانی که خنک می گردد ادامه دهید.
  • چای سبز را به محلول شستشوی صورت تان بیفزایید. اگر می خواهید هنگام خارج شدن از خانه پوست شفاف و روشن تری داشته باشید این کار را انجام دهید.
  • بخور چای سبز. محتویات یک چای سبز کیسه ای یا برگ های آن را به یک کاسه آب در حال جوشیدن اضافه کنید و سپس به مدت 5 دقیقه با این مخلوط بخور دهید.
  • از چای سبز به عنوان یک تونر برای پوست تان بهره ببرید. این محلول فرایند پیری را کند می نماید. صبح ها صورت خود و زیر چشم ها را با چای سبز ماساژ دهید. بعلاوه این چای به علت داشتن کافئین سبب هوشیاری شما می گردد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با این دو ماسک خانگی، موخوره را از بین ببرید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 22972

به "روشن شدن پوست تنها با یک لیوان چای سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشن شدن پوست تنها با یک لیوان چای سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید