سانز حدادی را بازیکن آزاد گفت، پرداخت 200 هزار دلار غرامت برای حامد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در جریان فصل گذشته مسابقات بسکتبال NBA، حامد حدادی همراه با رودی گای از ممفیس گریزلیز به تیم تورنتو رپترز منتقل شد اما مسائل ویزا هرگز فرصت بازی در این تیم را برای حدادی ایجاد نکرد، به همین دلیل بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران دوم اسفندماه سال گذشته(21 فوریه) گذشته توسط مسئولان تیم فیینکس سانز به خدمت گرفته شد و جایگزین سپاستین تلفر شد.

سانز حدادی را بازیکن آزاد گفت، پرداخت 200 هزار دلار غرامت برای حامد

حدادی طی مدت زمان حضور در تیم جدیدش 17 بازی انجام داد و با عملکرد خوبش توانست صندلی خوبی در میان طرفداران فینیکس سانز کسب کند. این بازیکن 2 متر و 18 سانتی متری به طور میانگین در هر بازی 13 دقیقه و 8 ثانیه به کار گرفته شد و 1/4 امتیاز کسب کرد ضمن اینکه 1/5 ریباند و 1/2 بلاک داشت.

حامد حدادی که بعد از بازی های المپیک 2008 پکن راهی آمریکا شد و به عنوان نخستین لژیونر بسکتبال ایران در لیگ حرفه ای NBA به کار گرفته شد، بهترین دوران حضور در این لیگ را با تیم فینیکس سانز تجربه کرد اما در نهایت باید این تیم را هم ترک کند چون مسئولان فینیکس وی را به عنوان بازیکن آزاد اعلام نموده اند.

حدادی در حالی به عنوان بازیکن آزاد تیم فینیکس سانز معرفی شده که قرار بود برای فصل 2014 - 2013 یک میلیون و 400 هزار دلار به وی پرداخت نمایند اما آنها در ازای پرداخت 200 هزار دلار، وی را به عنوان بازیکن آزاد معرفی نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1880

به "سانز حدادی را بازیکن آزاد گفت، پرداخت 200 هزار دلار غرامت برای حامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانز حدادی را بازیکن آزاد گفت، پرداخت 200 هزار دلار غرامت برای حامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید