طرز تهیه بیسکوکیک با ماست همراه با ویدیو

به گزارش اکسپرس بلاگ، بیسکوکیک ماستی یک دسر مشابه چیزکیک است که به جای پنیر و شیر با استفاده از ماست سون تهیه می شود. دسر سبک و خوشمزه بیسکوکیک در واقع ترکیبی از بافت کریسپی بیسکوییت، عطر مطبوع هِل، و ژله با رایحه و طعم آلوورا است. تهیه این دسر خوشمزه بسیار ساده است و کار چندانی از شما نمی برد، فقط باید دقت کنید که برای تهیه این دسر حدود دو ساعت وقت آماده سازی را در نظر بگیرید. برای بهتر دنبال کردن فرایند تهیه بیسکوکیک با ماست سون می توانید ویدیویی که در انتها طرز تهیه قرار داده شده است را مشاهده کنید. چه چیزی بهتر از این که در یک روز تعطیل خودتان را به یک دسر مجذوب کننده دعوت کنید!

طرز تهیه بیسکوکیک با ماست همراه با ویدیو

مواد لازم برای تهیه بیسکوکیک ماستی

  • ماست سون خرید آنلاین 70 گرم
  • بیسکوییت پتی بور 50 گرم
  • کره پاستوریزه دویچه مارکن (آب شده) خرید آنلاین 40 گرم
  • پودر هل 30 گرم
  • ژله آلوورا 25 گرم
  • آب جوش سه قاشق سوپ خوری

طرز تهیه بیسکوکیک با ماست سون کاله

مرحله اول

بیسکوییت های پتی بور را داخل یک کاسه بریزید و حسابی بکوبید تا کاملا خرد شوند. کره آب شده و پودر هل را به بیسکوییت ها اضافه کنید. مواد را خوب هم بزنید تا مخلوط یکدست شود. یک عدد قالب فلزی (مثل ویدیو) بردارید و کف آن به مقدار یک لایه بیسکوییت بریزید. با یک قاشق بیسکوییت ها را فشار دهید تا فشرده شوند. قالب ها را به مدت یک ساعت در فریزر بگذارید تا مثل یک لایه بیسکوییتی سفت شوند.

مرحله دوم

ماست سون کم چرب را بردارید و 70 گرم از آن را داخل یک کاسه بریزید. در یک لیوان پودر ژله آلوورا را همراه با آب جوش بریزید و حسابی هم بزنید. می توانید ژله و آب جوش را چند دقیقه روی بخار کتری بگذارید تا ژلاتین در آب بهتر حل شود. نوبت اضافه کردن ماست است. پس از افزودن به مواد، آن ها را خوب هم بزنید. حالا این مایع سفید رنگ را روی بیسکوییت ها بریزید و به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید تا ژله ببندد. اکنون می توانید دسر خوشمزه و ساده بیسکوکیک را با ماست کم چرب سون میل کنید!

منبع: کتاب کاله
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 24904

به "طرز تهیه بیسکوکیک با ماست همراه با ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه بیسکوکیک با ماست همراه با ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید